Thursday, September 25, 2014

SUSTAINED RELEASE VITA-C (500mg)

Vitamin C, sebut saja C semua perempuan tahu sebabnya Vitamin C ni berkait rapat sangat dengan kecantikan kulit dari segi pencerahan dan kelicinan kulit. Nak cantik, putih, flawless mesti semua orang akan cari Vitamin C.

Adakah anda semua tahu Vitamin C ni datang dari mana??
Vitamin C berasal dari sumber- sumber makanan yang mngandungi kandungan citrus yang tinggi iaitu orange. Vitamin C juga adalah sejenis vitamin sustained release iaitu vitamin yang mudah larut secara perlahan-perlahan selama 12 jam. Sustained release adalah vitamin ini akan dilarutkan secara berperingkat didalam badan, contohnya 500mg vitamin akan dilarutkan 100mg dalam masa 4jam dan seterusnya secara perlahan.



Bioflavanoid dalam Vitamin C..
Bioflavanoid membantu Vitamin C menjadi aktif. Bioflavanoids bioaktif meningkatkan kesan Vitamin C dan menyediakan pertahanan yang kuat terhadap tekanan oksidatif. bioflavanoids biasanya terdapat dalam sayur-sayuran dan buah-buahan segar dan penting dalam proses penyerapan sekali gus memanjangkan proses tindak balas Vitamin C.

Kebaikan Vitamin C Shaklee:

(1) Membantu dalam proses imunisasi badan supaya tidak mudah diserang penyakit. Sekiranya, diserang demam anda hanya perlu mengambil sebiji sustained release Vita-C insyaallah demam anda akan beransur pulih.

(2) Membantu dalam mencerahkan kulit wajah dan melicinkan kulit wajah

(3) Mengawal kolestrol, seperti yang kita tahu makanan masam dapat mengurangkan tahap kolestrol seseorang begitulah juga fungsi Vita-C


Cantik dan Sihat bersama sustained release Vita-C Shaklee

untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan produk Shaklee boleh hubungi saya Nura Adila ditalian 019-4473176

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog