Tuesday, September 30, 2014

Energizing Soy Protein ESP

Bulan ni Bulan Oktober uoolsss this month Shaklee buat promo gempak beli 6 ESP free 1, free membership and free cash bonus lagi..



Kat sini I nk cerita sikit la kira share la dengan semua ya berkenaan ESP. ESP adalah sejenis minuman yang terdiri daripada unsur kalsium bagi mengelakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya biasanya bersifat keasidan. 

ESP berasal daripada non-GMO soya.Biasanya kita dengar kes ibu mengandung meminum soya dan melahirkan bayi yang berkulit sensitif hal ini kerana soya yang diminumnya adalah soya yang telah ditukar GMOnya ataupun lebih mudah disebut sebagai soya yang tidak asli. tetapi masalah seperti ini tidak perlu dikhuatiri apabila anda-anda mengambil ESP. ESP adalah satu supplement yang terbaik bagi ibu mengandung dalam menjaga kandungan serta diet yang terbaik bagi segelintir yang mengidamkan bentuk badan ideal.

ESP juga mengandungi isoflavone yang membantu bagi mengurangkan resiko kanser, bertindak sebagai antioksidan menguatkan sistem imun tubuh. selain itu ESP juga dapat mempertingkatkan tahap kolestrol baik sekaligus memelihara sistem jantung.

Bagi wanita yang mengidamkan kulit yang halus-mulus gebu gitu ESP adalah jalan yang terbaik bukan sahaja dijadikan minuman malah dengan menggunakan satu produk ESP pelbagai hidangan dapat diolah. Masker ESP adalah yang terbaik. Berikut adalah step untuk membuat masker ESP. 


 jom la kita cuba anda mesti kagum akan keberkesananya..memang terbaik la..kulit gebu dan parut jerawat, jeragat dimuka semua hilang..
 untuk mengetahui lebih lanjut hubungi saya: 0194473176-nura


No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog